آموزش صحیح

نحوه‏  ی آموزش صحیح به دانش ‏آموزان یک اصل است که اگر به صورت مطلوب انجام نپذیرد، بی تردید دانش ‏آموز را در مسیر طولانی کسب علم با مشکلاتی مواجه خواهد کرد که گاهی این مشکلات می ‏تواند تهدیدی جدی را در آینده تحصیلی این عزیزان به همراه داشته باشد.

نیاز دانش آموزان

هر دانش آموز در مسیر کسب علم و دانش نیازمند امکانات زیادی است تا بتواند این راه طولانی را با سلامت و بدون وقفه طی کند. دانش ‏آموز نیاز دارد به صورت علمی و اصولی آموزش ببیند.

دانش ‏آموز نیاز دارد تمرینات استاندارد و کارشناسی شده در اختیار داشته باشد تا به حاشیه نرود و با حل آن‏ها توانایی علمی خود را بسنجد و ایرادات علمی خود را برطرف نماید.

دانش ‏آموز نیاز دارد با سوالاتی فراتر از کتاب درسی آشنایی داشته باشد تا توانایی‏ های خود را به چالش بکشد. چرا که این امر قطعاً باعث قدرتمندتر شدن او در امر یادگیری خواهد شد.

دانش آموز نیاز دارد آگاهی‏ های خود را بسنجد و خود را در موقعیت آزمون قرار دهد و با پاسخگویی به آزمون‏های شبی‏ه سازی شده با آمادگی به میدان امتحانات قدم بگذارد.

اما می‏ بایست مجموعه ‏ای وجود داشته باشد که پاسخگوی تمام این باید‏ها باشد.

بهره گیری از اساتید حرفه ای

آموزشگاه مبتکران با بهره گیری از اساتید حرفه ای و استفاده از کتاب های به روز و فراتر از سطح کتاب این امکان را برای دانش آموز فراهم می کند تا بتواند در این مسیر قدم درست بردارد.

برگزاری آزمون های منظم

آموزشگاه مبتکران با برگزاری آزمون های منظم که تاریخ آن ها از پیش تعیین شده می باشد، دانش آموز را برای رقابت در این عرصه آماده می کند.

حضور فعال پشتیبان های آموزشی

پشتیبان آموزشی در تمام مسیر همراه دانش آموز بوده تا بتواند در مسیر درست قدم بردارد.